men tiden har sin rätt att förändras där den går och den är hos dig nu, hos dig och din vän. och jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår och aldrig älska dig igen, aldrig älska dig igen.

Nu är jag hemma från jobbet. Har jobbat med Monica och Lena ikväll. Det är två av mina favoritpersoner att jobba med, så det var kul.:) Tjejerna är hos Lisa och har tjejkväll, men jag stannar här hemma. Känner mig jättetråkig och dum eftersom Lisa inte är hemma så ofta. Men jag är inte på något socialt humör ikväll och det kändes som ett stort projekt att gå ut i pissvädret igen när jag kommit hem. Skulle bara dra ner stämningen där ändå ikväll känner jag. Även om jag förmodligen hade blivit gladare av att vara med tjejerna ikväll, de brukar ha den inverkan:) Men nej, ikväll sitter jag hemma istället. Ska väl gå och lägga mig eller något om det inte är inte något bra på tv. Så rolig är jag idag! Haha.. Fick ett jättegulligt sms av Fogel innan ikväll när jag jobbade. Det värmde mer än du kanske tror:)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!