men innan morgonen kommer vill jag lämna några varma rader, kanske möter vi en vår igen? jag ångrar inga steg vid din sida, jag vattnar dina växter än.

Usch, sovit skit i natt. Nu har jag legat och läst massa bloggar hur länge som helst. Ska ta mig upp och duscha och så. Sen ska jag gå upp till pappa.. Har lovat att följa med min lillasyster till stan idag. Känner verkligen för att gå på stan när jag ser ut såhär. Men det får bli stor halsduk.. Den har blivit duktigt använd hela helgen. Men imorgon är det måndag. Skönt. Drömde till och med om det i natt. Jag kanske är en ytlig tönt nu. Men är inte håret bra är inget bra. Så det så. Jag har dock inte varit hos frisören på nästan ett och ett halvt år så det blir nästan pinsamt att gå dit. Nehe. Dusch, fix och tömma och byta sand i kattlådan. Det sistnämnda ser jag verkligen fram emot. Inte.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!