jag vet vad som måste göra, ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.

Skulle ju sova tidigt ikväll tänkte jag. Var aptrött innan men det gick över så pass. Synd. Jag behöver sova. Är inte så pepp på att gå upp innan sex imorgon. Blöö.

Jag är hungrig och proppmätt på samma gång med. Och huvudvärk. Sköj. Jag borde kanske egentligen vara hungrig, men det känns inte som om jag skulle få ner något i min mage nu. Intressant info va? Dagens i-landsproblem!

Ska göra ett nytt försök att sova nu. Ser fram emot min och Linnéas frukostdejt på hlk imorgon. Det är den enda bra med att börja tidigt, om man börjar samtidigt dårå. För det är fan inte humant att trycka i sig äcklig frukost innan klockan halv åtta på morgonen. Jag önskar att frukost var det bästa jag visste, men icke. Intressant info 2!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!