i natt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen, jag fick aldrig någon chans.

Jag har världens bästa mamma! Hon fixade fram en frisörtid till mig i jkpg, redan på måndag. Tills dess får jag stå ut. Jenny är snäll och kommer och färgar min utväxt imorgon på sin rast. Så himla gulligt! Sen får vi se hur vi räddar mitt hår hos frisören. Tror det blir att jag får sätta i nya slingor framtill så att det blir typ en lång page. För det går inte att göra något med mitt hår nu och jag vill inte klippa det kortare än nödvändigt. Så gör vi så räcker det nog med att jämna till det bak. Hoppas det iaf. Tills på måndag tänker jag undvika att träffa folk i den mån det går, haha.. Ska jobba ikväll, men det blir raka vägen hem sen. Ska sova eller nåt så det blir måndag snart!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!