hang with me.

Idag fyller fina Jenny år:) Ska bort till henne vid fem sen..:) Jag skolkar idag, häftig är jag! Haha, inte. Men kändes lite onödigt att lägga mer tid på att ta sig dit och hem än vad föreläsningen kommer ta. Särskilt när han bara läser direkt från åhörarkopiorna typ..! Drömde skitkonstigt i natt med för övrigt. Jag drömde att jag var tvungen att ha sex med en jättestor kille, vi snackar alltså större än biggest loser-variant. Äcklig var han, flötig och svettig och ful! Som tur var vaknade jag mitt i natten av den drömmen så att jag slapp drömma den färdigt. Usch! Var ju i jkpg och dansade igår med, viwi var inte så pigg så jag åkte själv. Fick bromsa för två jävla rådjur på vägen in, hoppade fram precis framför bilen. Kan inte vara smarta djur det där.. I alla fall så tror jag dansen hjälpte lite mot träningsvärken. Armarna som är värst nu, haha. Det är ju tur att man är vältränad och så! Haha, eller så var jag inte det. Nu frukost! Sen ska jag städa och hoppas på att tvättstugan är ledig!

Kommentarer

Line

Men haha vilken jävla dröm då! Haha! Skulle ju varit OLLE !!! :)

00:13:35 / 2010-10-09



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!