guess what? i'm not a robot.

Mhmmm. Har varit i skolan idag, fick tillbaka tentan med och den gick bra! :) SKÖNT. Nu kan jag lägga den bakom mig helt och fokusera på denna kursen... Kanske börja plugga lite tidigare denna gången med.. :P

Har varit på gymmet med nån timme. Skulle gått med Martina och Lelle egentligen, men Martina fick jobba över och hon skulle hämtat Lelle. Så då hann de inte för Lelle skulle jobba nu ikväll. Gick 80 i våningar i den där himla trappmaskinen och så sprang jag några kilometer. Skönt och svettig blev jag! Men jag borde nog kanske sätta på det där vriststödet (typ en strumpa) på högervristen nästa gång jag springer för jag fick lite ont minsann. Har ju använt det innan, men sen har jag inte tyckt ett jag behöver det. Har ju så dumma vrister, sladdriga;) Haha.

Har precis duschat nu i alla fall och ska äta lite. Ska ta och stoppa mina fötter i ett fotbad och vårda dem lite, de kan de behöva. Sen ska jag invänta Grey's! Guu så jag har längtat efter att det ska börja. Slutade ju så himla spännande.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!