gå nu.

Jag har drömt jättekonstiga drömmar typ varje natt sen förra onsdagen. Det gjorde jag i natt med, jag är alldeles nere nu på grund av den drömmen, haha... Jag drömde att vi var ett tjejgäng som skulle i väg till göteborg och bo på hotell och så och det var jag som hade föreslagit det och fixat med hotell och så. Kommer inte ihåg alla tjejer det var men jag vet att Hanna, Frida, Linnéa, Lelle och Lisa var med i alla fall. Men jag vet att vi var jämna par så det skulle bli två i varje rum. Så när vi kom till hotellet och hade checkat in och gått upp till våningen där våra rum låg, så bara försvann alla och jag hade inte fått en nyckel och ingen att bo med heller. Så där stod jag alldeles ensam. Så ringde jag Linnéa och Hanna men ingen av dem svarade. Så då ringde jag Frida. Hon svarade. Jag frågade vad hon gjorde och då sa hon att hon väntade på Lelle så att de kunde gå sen. Så förklarade jag att jag var ensam och inte hade någon nyckel eller någon att bo med och så. Då sa Frida såhär typ: jaha, nej jag vet inte var alla är heller för alla ska ju iväg och göra saker nu och vi ska också gå nu. Men pröva ringa Linnéa igen om ett tag så svarar hon nog. Sen la hon på. Så skulle jag försöka hitta på något att göra tills de kom tillbaka igen och då fanns det solarier så jag bestämde mig för att sola. Jag la i pengar utanför dörren och så så den låstes upp. Så när jag öppnar så är det bara typ tre vanliga sängar där som man fällde ner solariet över. Och det fanns täcke och kudde och allt. Så tyckte jag att jag hörde någon där inne och då ser jag att det ligger någon och sover där, en gammal gubbe. Så då fick jag väcka honom med och när jag hade gjort det blev han jättesur på mig. (Han såg precis ut som en gubbe som låg inne i eksjö under min praktik i vintras och han var inte alls otrevlig på nåt sätt). Sen så skulle jag försöka få igång solariet och det höll jag på med hur länge som helst men det gick inte. Sen vaknade jag. Usch vilken dröm! Har en klump i magen än, haha.. Någon som är drömtydare eller? Nu blir det frukost i alla fall!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!