fragile.

Fick bli ett spinningpass bara. Orkade inte vänta en timme och ändå kanske inte få nån plats (eftersom det var fullbokat). Men nästa måndag ska jag och Lelle köra båda passen bestämde vi om hon inte måste jobba. Så nu har vi en vecka att ladda upp till det på;) Haha.

Jag blev sjukligt sugen på glada kon-osten. Vilken tur att det är för kallt ute för att jag ska orka gå ut och köpa, haha. Inte så nyttigt precis. Men gu så gatt;) Lite vin och ost och kex i helgen kanske?

Har pluggat lite idag, börjat svara på instuderingsfrågor. Men de är inga lätta frågor direkt kan jag tycka. Förra kursen var lite smidigare. Ska fortsätta med det imorgon har jag tänkt. Har ju lång"ledigt" tills på torsdag. Ska se om det finns någon tvättid imorgon med.

Jag tänkte ta mig in i duschen, inte orkat göra det sen jag kom hem vid halv sju typ. Så fräsch är jag! ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!