fix me.

Finns inte en enda grej jag INTE kan stimma upp mig för när jag ska sova. Och det där med att man ska skriva en lista på allt man ska göra eller är orolig för funkar så fan heller. Då ligger man ju bara och funderar på om det är något mer man ska skriva upp. Har varit hos mamma och vaktat jonas och julia ikväll. Det har varit mysigt. Var med julia på simskola, satt i omklädningsrummet och väntade för man får inte titta på. Var väl mindre kul kanske, haha. Sen var det raka vägen hem igen för att hämta Jonas och lämna honom på UV. Sen slängde jag julia i duschen och sen när hon var färdig spelade vi spel medan vi åt kvällsmat och så tittade vi lite på Tv innan det var dags för tandborstning och sängen. Sen läste vi bok och lagom tills vi var färdiga kom Jonas hem. De hade fått vara med och tittade på när de gör godis i mariannelund idag.:) Så gjorde han kvällsmat till sig och så. Sen när jag stod i köket och grejade kom sötungen ut med en påse karameller till mig som han hade plockat ut ur sin egen påse. Så himla söt. Jag tycker inte om sånt godis egentligen men det har man ju inte hjärta att säga, haha:) Sen när han var äten och klar gick vi och läste en bok med. Mysigt:) Sen gick jag och la mig en stund hos julia igen för hon var fortfarande vaken. Hon är precis som jag när hon ska sova. Stackarn, haha. Det är vad jag har gjort ikväll, haha. Kul för er att veta;) nu ska jag försöka sova igen. 5.50 ringer klockan. Mys! Inte.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!