du kan väl sakna mig ibland? du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt.

Jag skar mig så in i helvete i morse ska ni veta. Jag har haft en ljusstake/lykta i badrummet i glas som jag råkade välta igår så att den gick sönder (det mesta var åt helvete igår så det är klart jag välte den, är förvånad att jag inte skar mig redan då). Så jag plockade ju upp glaset och så och sen ställde jag ut det som var "helt" i hallen för att jag skulle slänga det idag. Mm. För det första råkade jag välta omkull den i morse, men jag reste inte upp den igen. Så tänkte jag att nu får jag minsann akta mig så jag inte går in i den. Det är såklart precis vad som händer typ fem minuter senare. Och jävlar vad det blödde, det sprutade. Ni skulle sett vilket bestyr jag hade att ta mig in i badrummet för att få tag i papper utan att bloda ner allt för mycket i hallen och utan att blöda ner mina fina rosa badrumsmattor. Mattorna klarade sig men i hallen såg det ut som om jag hade slagit ihjäl någon. Till och med hårfönen lyckades jag skvätta på. Sen hann jag bloda ner lite i köket med i jakt på plåster som såklart inte fanns. La ett papper över och satte på strumpan (i brist på annat liksom) och tog på mig skor och gick ut till viwi som plockade upp mig. Vi plockade upp martina med och sen åkte vi till eksjö och besiktigade hennes bil och fikade på princess och kika de lite i affärer och så. Sen åkte vi hem, lämnade martina och plockade upp nisse och sen åkte vi vidare till tranås för att köpa biljetter till björn imorgon. Sen åkte vi hem var och en till sitt. Tog av mig skorna och har såklart blödit igenom hela skiten, men det blödde inte just då iaf. Gick upp till pappa för att betala räkningar (min dator är som sagt död) och där börjar det blöda igen som tusan. Får stopp på't. Framåt sex åker jag hem och byter om och åker och ha viwi igen för att åka in till dansen. Vi hann med en snabbis på a6 med. Snabbast shoppingrundan jag har gjort tror jag, haha. Vi stannade utanför a6 18.49, var ute 19.17 och var nere på stan där vi dansar 19.27 (efter att ha gått från får vi parkerade bilen ett par kvarter bort). Och på den shoppinhen hann vi med vila, bikbok, hm och vero moda. Den ni! Iaf dansen då, för att återkomma till mitt blödande. Dansade utan skor ett tag och lyckades bloda ner golvet där med, haha. Sen åkte vi hem och så blödde jag lite till, men nu har jag fått stopp på det för stunden iaf. Kan tilläggas att såret är ett 1,5 cm långt jack ca 1 cm under lilltån. Hyffsat djupt iofs men det är ju inte direkt ett köttsår. Helt sjukt att det kan komma såna mängder ur något så litet.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!