det gör inte ont att jag kom på andra plats och det rör mig inte alls om det är dag eller natt.

Mhmm.. Idag har jag varit nere hos mamma och ätit frulle. Sen gick jag hem. Sen var jag ute och gick med Lelle, Linnéa och Martina. Sen gick jag hem och beställde bok till nästa kurs (som börjar imorgon, bra framförhållning Sofia!) och slöade lite typ. Sen vid 17 körde jag spinning en timme med Hanna och Frida och vid 18.30 var jag på bodypump med mamma. Tycker pump är skittråkigt egentligen men mamma vill så gärna att jag ska träna med henne så jag offrar mig. Har nog mycket att göra med att musiken är skitkass, tycker jag. Men mamma ska förmodligen bli pumpinstruktör och då jädrar ska jag se till att det blir lite ordning på musiken ;)

Har ätit lite nu i alla fall och ska väl samla krafter till att ta mig in i duschen. Körde inte så tungt på pumpen idag, hade 2,5 kilos vikterna (så det blir ju fem kilo dårå) genom hela passet, bara för att veta hur mycket jag orkar typ. Det var väl lite lätt på det mesta utom triceps och axlar, där hade jag inte orkat mer.. Haha. Men nu vet jag till nästa gång hur mycket jag kan lägga på och på vad! Kommer nog ha träningsvärk imorgon ändå kan jag tro. Man brukar kunna få det av pump.. :P

Var skönt att träna igen i alla fall. Fattar inte varför man slutar fram på vårkanten? DUMT. Nu får det bli beach 2011 för hela slanten, haha..



det gör inte ont, så länge du är med mig.

Kommentarer

fogel

Bodypump e ju skitkul ;) Spinning däremot, usch ;) haha!

22:10:48 / 2010-10-04 - http://emiliefogel.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!