can we bring yesterday back around?

Blöö. Jag är så opepp och otaggad. Känner inte alls för att träna, men jag ska göra det ändå. Men det blir bara Elinas spinning. Jag kompromissar lite med mig själv. Det är tydligen ingen annan jag känner som ska gå ikväll och då är det ju inget kul. Jag och Lelle skulle ju köttat båda passen idag men hon har ont i halsen stackarn så jag tror inte hon ska träna idag. Ingen bra idé om man har ont i halsen!

Kanske inte får träna imorgon heller för att jag kanske måste vara barnvakt. Suger ju. Tycker att mina söta bror om bara är arbetslös och ligger inne på sitt rum kan vara det istället, men han svarar tydligen inte i telefon idag. Eller kanske att mammas man barn som går i ettan på gymnasiet kanske kunde vara det, men nej då. Blaaa. Jag var för tusan barnvakt alldeles själv när jonas var liten och då var jag 12. Men det är tydligen skillnad. Ibland suger det lite att vara äldst.

Ryck upp mig lite nu. Fick god mat hos fina Jenny i alla fall! :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!