but if i wanted silence i would whisper.

Jag är usel på att välja. Jag förtjänar bättre. Grey's var bra idag. Jag grät lite. Annars så har jag legat i min soffa med huvudvärk och kramper i magen hela dagen idag. Fram till halv fem. Då hängde jag med Frida och Emmy på Thimons. Åt för första gången idag då. Inte kunnat få ner något förrän då.. Sen gick jag och Frida på 70 minutersspinning. Det var sjukt jobbigt men skönt efteråt. Hjälpte lite mer mot magen med. Har knaprat i mig tre ipren idag så mer får jag ju inte ta. Älskar att va tjej ibland. Det räcker väl med att vi ska behöva ha mens kan jag känna. Men nej då, vi ska ha förbannat ont mellan varven också. Mamma vet iaf vad som behövs. Det var hon som var och handlade ipren åt mig. Och så hade hon köpt med sig mörk choklad och proviva med.:)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!