blow my mind.

Mhm. Nu sitter jag på bussen på väg hem. Har varit hos frisören. Nöjd är väl synd att säga att jag är, men det är väl bättre än innan iaf. Men det är inte såhär jag vill ha mitt hår egentligen och jag vantrivs så in i den.. Men det är väl som sagt bättre än innan. Hon som klippte mig var jätteduktig, så det är inte det. Men det fanns inte så himla mycket alternativ.. Haha. Hon gjorde det bästa av det iaf. Blev nån typ av lång page. Vi fick sätta i några nya slingor fram till. Men det känns som om man ska va liten och smal eller lång och smal och ha tjockt hår för att passa i frisyren och jag har ju inget av det. Har alldeles för breda axlar och tjocka armar och sånt där. Men jag får väl sluta äta helt enkelt så jag växer i frisyren.. Haha. Nej usch. Önskar att det fanns ett schampoo som gjorde att håret växte supersnabbt och blev tjockt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!