when i see you're face there's not a thing that i would change, cause you're amazing just the way you are.

Fick Fogel att säga att hon ville hänga med mig på nyår så nu blir det tusan inte lätt för dig att bli av med mig;) Haha! Annars har jag varit hos Linnéa en sväng ikväll lite sådär spontant. Hon är sjuk stackarn. När jag var ledsen förra veckan kom hon med choklad, cola och frukt till mig. Men jag jobbar inte så. Så hon fick gå och köpa choklad och julmust själv. Haha. Nej, riktigt så var det inte. Jag var hos pappa och på gick jag direkt till henne och sen var hon tvungen att köpa frukost så då följde jag henne fram och tillbaka till konsumt och då passade hon på att köpa julmust och choklad. Så jag är inte så ond trots allt. Ska försöka sova snart. Ska bli kul att gå upp tid sex imorgon. Särskilt när jag vaknade 06.39 idag, på min lediga dag. Inte kunde jag somna om heller, så sjukt ovärt!

Kommentarer

Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

23:02:41 / 2010-11-12 - http://tvminnen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!