under månen.

Blöö. Somnade vid 7 i morse.


Jobbade till 22 igår och sen hade jag lovat att fylleköra på några snygga tjejer så det gjorde jag. Hämtade dem i Eksjö och skjutsade dem till jkpg och sliver. Fick inträdet betalt så följde med ut. Sjukt ovärt. Jag och Julia gick ut efter 40 min där inne typ! Vi tyckte inte det var kul.. Jag hade nog inte tyckt det var kul om jag hade varit onykter heller faktiskt. Men vi fick ju stå ett jävla tag i kön till garderoben. Sen när jag väl kom fram och lämnade fram mina lappar så fick jag fel jackor tillbaka. Mm, då har de inkompetenta idioterna "råkat" trycka ut kopior av några garderobslappar och tyvärr hade de inte tid att leta reda på våra jackor då så vi skulle få vänta till sist. KUL. Var bara tur att vi gick tillbaka där sen och att vi stod längst fram för en idiot höll på att ge bort min jacka till en annan. Tur att jag hade mitt körkort i fickan på jackan så jag kunde bevisa att det var min. Hade ju varit käckt att bli av med nya jackan, bilnyckel, nycklar hem och körkort liksom. Kvart över två hade vi fått våra jackor i alla fall. Sen åkte jag och julia upp till mcdriven och köpte mat och så åkte vi ner och ställde oss nere vid sliver igen och hade lite picknick i bilen. Halv fyra lämnade vi jkpg. Halv sex var jag hemma i min säng. Klockan sju somnade jag.

Nu ska jag iaf till pappa och äta mat. Sen ska jag jobba igen vid 18!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!