tycker om när du tar på mig, jag tycker om när jag har dig vid min sida, tycker om när du ler en stund mot mig.

Nu är vi färdiga med vårat skitarbete, skönt. Eller vi har varit färdiga ett tag nu i och för sig. Nu väntar jag bara på att alla grupper ska lägga in sina arbeten så jag kan skriva ut dem. Vi ska opponera på varandra på seminariet på onsdag.

Ikväll ska jag i alla fall på konsert. Min lillasyster har nybörjarkonsert ikväll, hon spelar cello. Jag är så blödig när det gäller mina småsyskon så det kan mycket väl hända att jag börjar lipa, haha. Sen får vi se vad som händer mer ikväll, det vet inte jag än. Nu ska jag i alla fall traska upp och sola och sen ska jag hem och duscha och göra mig i ordning. Många och i den meningen, haha.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!