there i just said it, i'm scared you'll forget about me.

Jävla skittenta. Den kommer gå åt skogen. Jag orkar liksom inte ens ha tentaångest, så mycket tentaångest har jag. Hade ju varit skönt om man hade kunnat stänga av allt annat som snurrar i huvudet. Det gör rätt ont att någon som har betytt mycket för en på nåt konstigt vänster och bryr sig om och iaf trodde att man betydde nåt litet för iaf bara kan behandla en som en påse sopor. Och så inser man att inte har betytt ett dugg någon endaste gång under ett halvår egentligen. Det är liksom tacken för att man alltid har svarat i telefon vilken tid som helst på dygnet och försökt ställa upp så mycket man kan. Åt helvete med att du aldrig skulle ljuga för mig, att det bara är att ringa om det är något och blablabla. Jag hatar att jag kan just det telefonnumret utantill. Fast det är borta hur telefonen. Usch. Vad jag inte vill sova själv fast det samtidigt är precis vad jag vill. Jag var bara tvungen att avreagera mig lite. Så jag kan få sova. Hade kunnat skriva hur mycket mer som helst men jag ska inte göra det. Tur att jag har de finaste vännerna i hela världen iaf. Annars vet jag inte vad jag hade gjort ärligt talat. Jag är så trött på allt typ. Önskar att jag inte va så känslig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!