men jag hade din värme kvar i ryggen.

Haha, pensionärsjävlar är ett underbart program. Jag har suttit här i min ensamhet och fnissat. Man känner sig så himla larvig när man tittar på tv själv och skrattar högt tycker jag. Men det är ju jag det. Jag har haft lite bakissöndag ikväll istället eftersom jag inte kunde ha det igår, haha. Legat i soffan enbart, hela kvällen nästan. Pigg tjej. Inte. Nej, men jag är skittrött idag var sååå nära att skita i att gå till skolan idag bara för att jag va så trött och för att det inte var nåt man inte kan läsa sig till i studieguiden idag. Men det är ju obligatoriskt bara för att man ska pricka av sig på listan att man ska läsa kursen liksom. Så jag åkte in iaf. Och ni anar inte hur gött det ska bli med sovmorgon och ledig dag imorgon. Då ska jag sola, städa, skriva ut papper och ragga böcker. Ska boxas på kvällen med:)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!