men jag blir aldrig nöjd, nej jag stör mig på allt. han skriver så fult och han sjunger så falskt. vilken läskig mustasch, alldeles för lat. var är hans sinne för humor?

Har varit ute och gått en sväng. Solade med:) Det var skönt! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli två så att jag kan börja tvätta. Kuvl. Borde tvätta min soffklädsel med, men det orkar jag nog inte idag.. Haha. Tar det en annan dag! Igår var Linnéa här och på kom Martina och så gick Linnéa och jobbade. Vi kollade på idol och lite så. Ikväll blir det nog lite vinintag hos Linnéa. Fick sms av henne 17.20 igår, "Möt mig vid systemet, vi ska köpa dricka tills imorgon." Så köpte hon så det räckte till mig med så jag har ju faktiskt inget val utan jag måste dricka vin ikväll.;) Du ska få tillbaka det när jag får pengar snärtan!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!