men det är nånting ikväll som får mig att tro att vi kan gå genom eld, bara för ikväll.

Igår var det tjejfest hos Frida:) Kul och god mat hade hon gjort med! Sen bar det iväg till jkpg. Helt okej kul.:) Sen hamnade jag visst i eksjö och kom precis hem. Onödigt gjort av mig kanske, men kan man inte säga nej så kan man inte. Har fått sova i en mysig famn hela natten iaf.:) Jag behövde nog det och just den famnen tror jag. Känns som en liten klump har försvunnit ur min mage iaf. Sen har jag hunnit va hos Fogel en sväng med och sen hos Camilla.:) Har fortfarande på mig gårdagens kläder! Haha.. Blir dusch och sen ska jag iväg och jobba, sjukt sugen på det. Eller inte:p

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!