jag vill gå hem med dig.





Den här har jag tyckt varit himla tjusig ända sen man fick hem katalogen från h&m med den i. Men den har ju varit hemskt slut hur länge som helst! Nu fanns den igen i alla fall, men bara i en storlek större än vad jag brukar ha och ännu större. Så jag hoppas den passar ändå.. Eller att det kommer in fler. Annars får jag väl tala lite med min farmor. :) Den flög med gjorde den i alla fall. Den ser ju finare ut när modellen på bilden har den på sig. Sen att jag inte är 175 och väger 53 kg så att den förmodligen inte kommer sitta lika snyggt på mig är ju en annan femma, haha.



Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Dessa kommer förmodligen hem till mig idag! Det gillar jag. Fogel hade beställt såna också och hon sa att de var ännu finare i verkligheten och lätta att gå i. Så jag hoppas hon har rätt! :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!