jag har gått för långt, kan inte sluta gå. hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.

Gud vad jag är trött. Somnade väl vid halv tre eller nåt. Sov så sjukt gott när klockan ringde med. Typiskt sånhär dag när man bara skulle vilja ligga kvar i sängen. Men nu är jag uppe och färdig i alla fall. Ska gå till bussen snart.. Är så sugen på att gå ut i snön, inte. Ont i huvudet har jag med. Kan ju lika gärna passa på att säga det med när jag ändå är negativ och gnällig.;) Vi ska göra ett grupparbete i skolan idag i alla fall som vi har redovisning på nästa onsdag. Hoppas vi är färdiga tidigt så jag får komma hem snart igen. Och så hoppas jag att det inte är massa äckliga barn på bussen in nu som låter massa. Åh, vad jag är taggad för den här dagen känner jag... Haha. :p

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!