jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns.

Blä. Bajsdag. Är på så himla tråkig humör. Ska boxas och gå på core ikväll, hoppas jag blir på lite muntrare humör efter det. Hade fått ett paket från h&m idag med som jag hämtade. Underkläder och en klänning. Men klänningen åkte tillbaka. Det var den där man kan få köpa för 50 spänn nu. Beställde den röda och inte fan vad den röd i verkligheten. Kopparfärgad skulle jag vilja påstå. Mer orange än röd. Så då blev jag sur för det med, haha. Den satt bra men färgen va jätteful, på mig iaf. Passar inte i den färgen.. Orkar inte beställa hem någon annan färg heller. Haha. Satsar på att hitta en fin nyårsklänning istället. Vad det nu blir på nyår, haha.. Sånt som märks. Herregud det är ju långt kvar än;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!