inget ljus utan mörker. jag står i mitten nu, jag kan se det från ovan fast jag är under dig. en prostituerad soluppgång där jag blickar ut. jag vill kramas och kyssas, men du vill knulla mig.

Är nere hos mamma och vaktar barn. Har gjort läxa med julia och pluggat lite med mitt eget också. Just nu sitter jag i soffan med en kissunge på magen:) Mysigt! Har haft två föreläsningar idag.. "kärlek, närhet och sexualitet" och en om stomi. Hm, första var inte speciellt givande. Var ju inte direkt nåt nytt, haha.. Och den om stomi gick jag en timme tidigare från så jag kunde åka hem halv tre istället ens tio över fyra.. Har ju faktiskt lite koll på stomier med så det var ju inte jättenytt heller direkt. Skönt att känna så för en gångs skull, särskilt efter de två senaste kurserna.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!