i'll spread my wings and i'll learn how to fly.

Åh. Jag så nervös för tentan imorgon. Jag kan instuderingsfrågorna och tentan ganska bra men är tentan imorgon på annat så är jag körd. Varit hos rebeka idag och pluggat med nils och mathias och henne idag. Vi gjorde pastasallad med (läs: jag och rebeka gjorde pastasallad, haha). Sen åkte jag hem till mamma och så förhörde hon mig. Mamma har lugnat mig lite. Hon var precis som jag när hon gick i skolan så hon förstår att jag hispar upp mig och sånt och vill ha koll på allt. Det är skönt. Men nu är det som det är och jag har inte koll på allt. Antingen har jag marginalerna på min sida eller så har jag inte det. Försöker jag intala mig iaf. Haha.. Inte lönt att plugga mer just nu iaf. Hoppas att jag kan få sova vettigt i natt iaf! Har bestämt mig för att en viss person är ett avslutat kapitel i mitt liv med. Och att jag inte ska va ledsen mer, intalar jag mig det och låtsas att det är så så kommer det kännas så på riktigt till slut. Man ska inte gråta över spilld mjölk och inte kasta pärlor ens svin.. Som det är nu är han inte ens värd min vänskap. Faktiskt. Punkt slut. Även om det känns som det är mig det är fel på så är det ju faktiskt förhoppningsvis inte så utan jag har bara lyckats träffa killar som är idioter som får mig att känna så och att det är okej att behandla mig hur man vill. Man vänjer sig vid det till slut sorgligt nog. Men jag ska försöka ta mig ur den där onda cirkeln nu. Jag börjar med att umgås med fina tjejer hela helgen. Ni och mamma är ta mig tusan bästa medicinen mot allting!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!