he told me i was beautiful and came into my bed. oh, i cut his hair myself one night, a pair of dull scissors in the yellow light. and he told me that i've done alright. and he kissesd me till the morning light, the morning light.

Usch, drömt en sån himla äcklig mardröm ett par nätter till och från nu. Det är samma dröm fast som en fortsättning liksom. Kuuul. Vaknade vid fem i morse och vågade inte gå upp och kissa knappt. Vågade gå upp efter en halvtimme, haha. Tönt, jodå.

Igår var jag i alla fall på kalas hos älskade lilla Jonas som inte är så liten längre, utam han fyllde tolv och är snart längre än storasyster. Frida och Anders är redan längre än mig och Julia kommer bli längre än mig med om ett par år, syns nu redan. Förstår inte detta.. Haha. Det var i alla fall mamma, patrik, min pappa, jonas och julias pappa, min farmor, frida, julia, jonas, anders hans tjej som va på kalaset. Så alla syskonen var samlade samtidigt, händer inte varje vecka, haha.. Händer väl vid jul nästa gång kan jag tro!

Idag ska jag städa och lite så. Sen blir det mys hos Emsa ikväll, vi skulle visst smygstarta julen lite.. Mysigt :) Sen lördag blir det jobb och fyllekörning och jobb på söndag.. Gud vad jag längtar till 25 och 26 när CSN och lönen kommer. Den här månaden har varit sjukt lång och fattig.

Ska nog börja dagen med och sola och handla lite frukost för det var jag visst utan.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!