ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.

Jobbat nurå. Det gick bra. Mina tanter har varit så söta både igår kväll och idag. Det är kul att jobba, även om jag verkligen inte vara sugen på att gå dit idag. Går bra när man väl är där! :)

Pratat i telefon med Camilla en timme nu ikväll efter jobbet med och fått lite viktiga och mindre viktiga uppdateringar, haha. :) Nästa helg ska vi ta igen de två helgerna jag inte har kunnat dricka morgonkaffe hos henne på söndagen, haha! Ska bli kul!

Nu ska jag gå och kissa (intresseklubben antecknar) och sen ska jag försöka sova ett par timmar innan klockan ringer imorgon. Är lite halvt kluven om jag ska skita i att åka in imorgon för det är introduktionsföreläsningar och ingenting man inte kan läsa sig till i böckerna.. Känns så surt att åka in vid halv åtta och sen vänta i skolan 70 min innan föreläsningen börjar liksom. Hm. Tanken slog mig nu. Kanske ska va lite häftig och skolka imorgon, ta igen min förlorade sömn och plugga hemma istället. Går ju ett tåg vid 8 på morgonen med men då måste man byta i nässjö och det har jag lite fobi för och blir superstressad av, haha.. Töntigt. Jag vet. Men jag gillar inte att åka tåg, vet inte varför. Inte min kopp te bara. Ska man dessutom byta så blir tågåkande helt plötsligt ett jätteberg. Går bra om man åker med någon när man ska byta. Då är man i alla fall inte ensam om man skulle missa tåget liksom. Äsch. Nu bara mumlar jag.

God natt för tusan!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!