förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt.

Gud vad tråkig min blogg är, det är så tomt på bilder. Haha. Såg det nu när jag sitter vid en dator(!). Var inte igår man gjorde det, haha. Men det får vara bildtomt ett tag till. Orkar inte fixa några bilder. Kanske eventuellt blir det bilder om jultomten är snäll och ger mig en kamera i julklapp. Isf lovar jag att jag inte ska tappa den i marken på fyllan. Det var det som hände med min förra fina rosa kamera.

Sitter hos pappa i alla fall, var och solade innan. Det var inte dumt alls! Har försökt plugga lite. Vi ska göra en töntig uppgift om centrala begrepp inom omvårdnad. Våran grupp har välbefinnande. Så nu ska vi leta upp massa synonymer och analysera ordet. Tråååkigt. Och ooonödigt. Kan vi inte få lära oss nåt vi har använding av sen istället liksom?



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!