det var jag och fröken svår, vi skulle hem åt samma håll. det kanske blev en liten omväg, men vad spelar sånt för roll?

Jag är lite nervös för att mina skor från Nelly inte kommer komma. Vill ha dom nu ju! Beställde i tisdags så de borde ju ha kommit nu. Men icke. Det står fortfarande att min order är under behandling när man tittar på't... Så skickade ett mail idag och frågade.. Men då skulle jag tydligen vänta en vecka till för det kunde ta upp till två veckor efter att man beställt vid hög belastning.. Skulle höra av mig igen om jag inte fått dem då. Men jag blir ändå lite nervös för nu finns det bara kvar skor i strl 41 och det är ju aningens stort.. så jag är rädd att de tog slut samtidigt som jag beställde och att jag inte kommer få dem därför. Sjukt surt i så fall. Jag tänkte ju att vi skulle ut och svira i helgen skorna och jag. Hoppas de kommer imorgon. Liten parentes bara.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!