genomskinligt grå.

Jag är sjukt motiverad till att plugga idag.


Hur bor du: I en lägenhet.
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 163. Typ.
Kan du laga mat: Jag kan om jag vill, men jag undviker det gärna. Ehe.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar till röntgenssk, jobbar som vårdbiträde och personlig assistent.
Vad har du på dig just nu: Haha. Mysdress :p
Har du någon fobi: Spindlar är vidriga. Hörs ju bara på namnet.

Hade du en bra kväll igår:
Jobbade hela kvällen, men den var väl helt okej.
Vilket är ditt senaste inköp: En tröja och en tröja från h&m. Eller kaffe i skolan igår om sånt ska räknas in.
Din favoritdryck på morgonen: Typ juice eller typ kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Haha. CSN is da shieet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, det skulle jag tro.
Vad hade du sönder senast: Det minns jag inte. Säkert ett glas när jag diskade eller så.
Vem snackade du med senast: Min mamma igår kväll. När hon skjutsade hem mig från jobbet.

Varm favoritdricka:
Kaffe och te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Lite allt möjligt. Haha. Nääj, men vin och öl funkar väl alltid?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det beror väl på hur man menar med "dumt"?
Saknar du någon just nu: Njae.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Åh. Vet inte. Beror väl på vilket humör jag är på.
Någon jag stör mig på: Haha. Tänker jag ju inte skriva här ;)

Senaste person du kramade:
Fick en av mamma innan jag gick ur bilen igår. Innan det var det nog Mia. :)
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Min chef
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Yes.
Längtar du till din nästa födelsedag: Vill inte bli äldre egentligen, men det är väl roligare än alternativet. Haha
Har rakat dina ben någon gång: Jag har nästan alltid nyrakade ben jag. I alla fall sommartid.

Är du sugen på något nu:
Nej, konstigt nog.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag vet inte. Ibland inget alls och ibland många.
Använder du hudkräm: Ja, när jag kommer ihåg/orkar. Haha.
Attraheras du av män med skägg: Det beror ju på skägget och personen i fråga.
Micro-pop eller poppa själv: Spelar ingen roll. Jag är inget big fan of popcorn.
Brukar du baka: Haha. Oja. Hela tiden. Inte.
Vilken låt lyssnade du senast på:
Down med Jay Sean. Candle light remix.

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Tufflan!
Vad tycker du är äckligt: Det finns väl mycket som är rätt äckligt.
Har du pengar på mobilen: Abonnemang, baby.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15 tror jag.
Var köper du dina matvaror ifrån? Tjaa. Ibland ICA, ibland Konsum, ibland Willys. Inte så noga ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En fin lägenhet tror jag. Och en resa till värmen.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.
När var senast någon stötte på dig? Haha, det vet väl inte jag?
Vad åt du till middag senast? Pyttipanna.
Kan du vissla? Nej, det är väl synd att säga.
Tittade du på tecknat när du var liten? Förmodligen, ja. Det är väl klart.
Äger du några popband t-shirts? Njae. Jag har en Lasse-tisha.
När flög du senast? Till Egypten. För typ ett år sen. Eller ja, från Egypten blir det ju då.

Pratar du några andra språk?
Nja, jag pratar helst bara svenska. Haha. Men Engelska under tvång då. Haha. Pyttelite spanska och så kan jag ju diverse kroppsdelar och så på latin/grekiska.
Har du gråtit offentligt? Ja-a-då.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering. Men vet inte riktigt var och vad. Haha.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, godis och nåt att dricka?
Vad har du för väder? Soligt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi och naturvetenskap tror jag.
När sov du senast på golvet? Haha. Brukar inte sova på golvet. Men nyår kanske då?

Vilken är din favoritdrink?
Strawberry dauqiri. Med observation för min stavning.
Gillar du din boendesituation? Njae. Det funkar.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det varierar. Jag behöver nog inte så många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, det vill jag inte påstå att de är. Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23.
Tror du på liv på andra planeter? Nepp.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, om jag skulle dö om jag inte hoppade.
Tycker du om att krama folk? Klart.
Äger du en digitalkamera? Ja, men det är trasig tråkigt nog.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha, jag är nog inte lik någon kändis.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nja.
Är du mörkrädd? Ja.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!