somewhere over the rainbow.

Idag hade vi sista föreläsningen innan tentan då. Hua. Börjar bli nervös nu. Hoppas, hoppas, hoppas min hjärna vill samarbeta med mig den här veckan. Vi fick tillbaka betyget på examinationen i förra kursen (som också blev slutbetyget då) idag iaf. Fick B och med tanke på läraren i den kursen så är jag NÖJD. Sen att anledning till att jag inte fick A var att jag hade missat något pyttelitet i referenslistan är ju en annan femma. Konstigt egentligen att inte själva betyget på VFU:n räknas med i slutbetyget med tanke på att det är det som är själva kursen egentligen, men ja, ja. Jag blev lite glad för mitt B iaf för jag trodde jag skulle få ett mycket lägre betyg på examinationsuppgiften.. Haha.

Har varit hos mamma en sväng. Ätit. Rätt tomt i kylskåpet hemma nämligen såhär dagarna innan CSN. Haha. Så nu är jag hemma. Ska plugga. Har jag tänkt. Och jag måste. Funderar på att gå och sola lite först dock, ehe. SEN ska jag plugga någon timme, sen ska jag städa, sen fortsätta plugga. Sen så är det ju Grey's idag med. Det får man inte glömma.

På fredag ska jag gå på bio med lillebror. Bara han och jag. Det ska bli mysigt. Draktränaren ska vi se, haha. Det blir nog kanon!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!