solen går upp över kåk och gränd, våren är ung och oanvänd och sången ekar från himlen sänd, det är ett stort liv.

Åh, vad jag älskar vädret idag och jag älskar att det droppar massa vatten från taket vid min balkong. Nu är det ta mig tusan VÅR. :)

Nu har jag haft min långhelg snart, skönt. Så efter idag ska jag ta tag i mitt pluggliv och plugga alla sjukdomar vi läser om nu. Sjutk mycket och svårt men det är jätteintressant, så det känns inte så jättetungt ändå. Påminn mig om att jag sa det under tentaveckan sen, haha. Lär ta tillbaka det då... Haha.

Jag längtar till helgen redan med, haha. Vad ska vi göra och vem vill leka med mig? Haha. Det gäller att ha framförhållning.

Ikväll ska jag boxas. Med Friday Almighty. Gött.





Min ungdom kommer aldrig igen, jag har så mycket förstånd att förlora än.
Så jag lovar dig inget min käraste vän, det är ett kort liv.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!