sluta dröm om det ljuva livet (vi kommer aldrig va med om det) och be aldrig mer om ursäkt (för sakerna du aldrig gjorde). men det äter upp dig när du ligger i din säng. åh, gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort.

Hemkommen från Amända. Trevligt och bra kväll. :)

Ska sova en sväng nu är tanken, vore ju helt klart kul att somna innan klockan sex på morgonen i natt. Jag ska ge det en chans. Imorgon står det plugg på schemat hela dagen. Måste verkligen det om det här tentan ska gå vägen. Haha. 2 veckor kvar nu. OMG. Som de tuffa tjejerna säger;)

Frida: Var du lite full när du kommenterade förra inlägget? Du kändes så hemskt dramatisk. Men jag står inte heller ut.  ;)

SEN, undrar jag. Vill inte någon kolla på typ söndagsfilmen med mig imorgon (om jag har varit duktig med pluggandet, annars blir det fan ingen tv för mig. det ska jag ha klart för mig.)


Nähä hörrni. Sleep tight.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!