save tonight.

Här kan man ju alltid skriva en rad eller två istället för att plugga. Ehe. Somnade i soffan innan när jag skulle plugga, det var ju himla rutinerat. Nooot.

Igår så var i alla fall min lillebror världens sötaste. Först så såg han att jag frös. Då kom han med sin morgonrock och så värmde han sin vetepåse och gav mig. Sötnöt. Sen gjorde han ett armband till mig. Ett lyckoarmband sa han att det var. Så fick jag två lyckosuddigummin med, ett hjärta och en blomma. Äta upp honom ville jag gör. Han är jämt världens sötaste, men igår var han extra söt. Han är en väldigt fin liten människan. Eller. Han är ju inte så liten längre. Han går ju i femman så han är ju en stor grabb.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!