release me, 'cause i'm not able to convince myself that i'm better of without you.

Har varit på bio med mina fina lillebror ikväll. Det var supermysigt. Och filmen var med bra, den var från 7 år - jag höll på att börja lipa iaf 3 ggr. Haha. Känslig.se. Jonas önskade sig samma sak i födelsedagspresent och skulle ge mig samma sak i födelsedagspresent med sa han. Så jag tror nog att han var nöjd med kvällen med.. :) Sötunge. Draktränaren såg vi, för de som undrar. I 3D. Coolt måste jag säga!

Ska försöka sova nu har jag tänkt. Ett tag. Tänkte hinna städa, plugga och tvätta en maskin innan det är dags att korka upp vejnet. Bara det att de senaste två veckorna har jag drömt i princip 3 olika typer av drömmar och ingen av dem är några bra drömmar. Så jag är liksom inte så sugen på att sova. Så imorgon hoppas jag att det är en såndär morgon man inte minns att man har drömt nåt. Och så.





det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!