men vi har skuggorna bakom oss, trots allt.

Idag när jag gick från skolan till stationen så värmde solen i ryggen och det droppade från taket. :) Och nu i eftermiddag när jag hade varit hos pappa och varit och solat så sken solen in genom fönstrena i vardagsrummet, som den gör på våren och sommaren. Höll förövrigt på att somna i solariet. Så pass skönt var det. Åh. Hoppas all äcklig snö försvinner fort nu! Jag är så pass trött på't.

Jag har en bra känsla i magen idag. Vet inte vad det är. Men förutom att jag har en tjockisdag och är rätt slö, så är jag glad. Haha. Imorgon är det sittning, jag ångrar liiite att jag inte ska gå. Men jag ska ju faktiskt partaja på lördag i jkpg, så jag väntar väl tills dess. Även om det hade varit kulatt gå på sittningen med. Ambivalentär mitt andranamn.  Men det kommer ju fler sittningar. Jag nöjer mig med att skratta åt mina klasskamrater som kommer vara bakis på föreläsningen på torsdag istället ;)

Förövrigt är jag ledig imorgon. Gillar jag. Då ska jag hänga med min mamma har jag tänkt.

Jag vill tatuera mig med. En fin text eller en titel på en låt. Måste bara komma på vad. Jag har en del som jag klurar på.. men de flesta blir lite långa. Och jag vill inte ha en jättestor grej. Hm. Tål att tänkas på. Det är ju inte jättebilligt och smidigt att ångra sig sen :p


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!