men du, jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

Jag har lite ångest för att senaste inläggets rubrik börjar med stor bokstav när alla andra har varit små. Får nog nästan ändra det. Kan man det? Det kan man va? Jag får terra det sen.

Mår lite bättre idag tror jag. Jag skulle nog inte tippa på att jag är helt feberfri, men jag badade inte i mina egna kallsvettningar när jag vaknade idag i alla fall. Alltid något! Jag kom på igår kväll att jag inte har tvättat håret sen i söndags, pretty ofräsch är jag. Jag har duschat alltså, men inte tvättat håret. Så det är min första plan för dagen. Sen funderar jag på att gå och sola, det är egentligen inte så bra tror jag om man är lite sjuk. Men jag tänker att då kanske jag får lite extra feber idag med och sen blir jag av med det? Eller? Lite så tänker jag. Chocka kroppen liksom. Jag solade ju i förrgår och så fick jag feber på natten någon gång sen. Det kanske berodde på att jag solade? Vilka problem jag har. Haha. Annars står det plugg på schemat idag. Har lite internetföreläsningar om tumörsjukdomar idag. Passar ju fint om jag ska sola med.

Kanske ska åka upp till min far och sitta idag. Jag börjar få stökigt här och då kan jag inte koncentrera mig på att plugga.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!