just leave with me now, say the word and we'll go. i'll be your teacher, i'll show you the ropes. you'll see a side love you never known. i can see it going down, going down,

Håpp. Varit hemma från stan ett tag nu. Mysig dag :) Ett ljusblått linne fick följa med hem samt en svart tröja (den på bilden). Jag vet inte om det kommer till användning så någon gång, haha. Det är jag för feg för :p Men det går ju att ha med linne under. Hittade massa saker jag egentligen ville ha, jag hatar att va student ibland, haha. Jag vill vara rik! Haha..  I wish!

Ikväll blir det lite vin och mys hos Amanda. Jag gillar't. Vi kan man aldrig få för mycket av. Höhö. Saknar Friday Almighty lite bara, eller ganska mycket. Jag är inte van att träffa henne så lite som jag har gjort den här veckan. Haha. :)





Kommentarer

frida

JAG SAKNAR DIG MED!!! jag står inte ut!

20:26:58 / 2010-03-20



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!