Jag kan inte skilja på.

Mysig kväll igår. Linnuet var här, vi tittade på så ska det låta och så drack vi vin. Mysigt. Sen kom Martina runt 23, när hon kom hem från jobbet. Vid fyrasnåret var jag själv hemma igen, längesen man satt uppe så länge och bara pratade typ. Det var en mysig och bra kväll helt enket :) Kunde dock inte somna förrän klockan 6 i morse, men jag är inte så farligt trött ändå

Har duschat, klätt på mig, fixat håret och smetat på lite foundation och ätit lite yoghurt med blåbär. Nu ska jag slänga på lite mascara. Vid 12 bär det av till Jönköping och Emmy. Vi ska käka något och gå och strosa lite på stan tror jag minsann.

Nä. Nu ska jag ta tag i mig så jag är färdig när Hannut kommer.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!