it's, oh, so quite.

Håpp.. Boxats ikväll. Det var skönt, jobbigt och kul och jag kommer förmodligen känna av det imorgon. Haha.. Har suttit med mina fötter i fotbad för att kompensera dem för helgens klackar. Vi är vänner igen nu. Jag har slötittat lite på outsiders och nu CSI. Men jag har rätt tråkigt så jag stal en lista av min kusin, i brist på annat att göra. Haha.


ALLMÄNT...
Namn: Alexandra Sofia Kristina Carlbom
Piercingar: Naveln och några hål i öronen dårå.
Tatueringar: Ingen, men jag har planer på't.
Längd: 163,5. Eller nåt sånt.
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond. Nästan naturligt ;) Haha.
Är du kär i någon: Njae. Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jaa.
Tänker du på självmord: Aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Tycker andra att du är attraktiv: Absofuckingloutley. Haha, nej. Det vet väl inte jag heller.
Vilket shampoo använder du: GLOW, rosa flaskorna, som min kusin :)
Vilken parfym använder du: Jag har ingen just nu, CSN har varit lite för snåla för det. Men brukade ha gröna DKNY.
Vad är du rädd för: Spindlar och för att bli ensam. Och för att någon av mina nära dör.
Gillar du att tvätta: Ja, jag kan tycka det är rätt mysigt faktiskt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Skräckblandad förtjusning.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Neej inte sådär övermycket. Äter det hemskt sällan.
Är du glad nu: Ja.. eller nåt?
Var du glad igår: Till oc från.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jahaarå.
Vad dansar du till: Det mesta går väl att dansa till?
Stockholm är: fint.
Göteborg är: också en fin stad och jag skulle hellre vilja bo där en i Sthlm tror jag.
Kan du sjunga: Hellre än bra ;)
Mer värt än guld: Mina fina vänner och min familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Hm. Venezuela.
Ska bli skoj: Att vara fadder för nollorna i höst!
Ska inte bli skoj: Jag har inget direkt som jag vet som inte kommer bli skoj. Tentaveckan i april?
Sparar till: Finns inte så mycket att spara av, haha.
Väntar på: inget speciellt. Bli trött?
Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck: Kaffe, mineralvatten och vatten är vad mitt vätseintag bestått av.
Är du seriös? Ibland och ibland inte.
Vad är du allergisk mot: Kiwi och ananas.
Var har du ont: Har ett blåmärke på höger höft sen helgen som gör sig till känna lite då och då
Använder du hårspray: Haha, ja det vore väl synd att säga nåt annat
Kan du stå på händer: Jaa, iaf mot en vägg.
Favorit serie: Gräjs.
Vad har du gjort idag: Har umgåtts med min mamma hela dagen. Hämtat Jonas och Julia och så har jag skrivit ut lite papper hos min pappa. Och tränat.
Var det kul: Helt okej bra dag.
Hur tidigt stiger du upp: Beror väl på hur man går i skolan/jobbar och sånt. Men senast 09.30 och då har jag sovit länge.
Gillar du att slåss: Nej du.
Vad ska du göra ikväll: Ska väl skapa fred på jorden eller nåt sånt.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Haha. ½ kanske. Haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Gud. Det står ju om mig i tidningen HELA tiden. JAHA.
Ärr du har på kroppen: Njae, det är väl ett par på knäna och benen och så något vattenkoppeärr i ansiktet.

FAVORIT..
Mat:
Jag vet inte det jag.
Låt: Finns ju sjukt många. Men Iris med Goo goo dolls funkar alltid.
Sak att göra: Det kan jag inte välja bara en.
Sport: Jag utövar inga sporter. Haha. Men fotboll då, att titta på. Särskilt i slutet när de tar av sig tröjorna ;)
Dryck: Lite allt möjligt.
Kläder: Det beror ju faktiskt lite på humör.
Film: Neej. Vet jag inte heller.
Bil: Bil?

SENASTE..
Film du hyrde:
The Ugly Truth tror jag?
Film du köpte: Haha, det minns jag inte. Walk the Line kanske?
Låten du lyssnade på: In My Head - Jason Derulo
Låten du hade på hjärnan: Minns inte det du. Var kanske ovanstående.
Låten du laddade ner: Minns ej.
Personen du ringde: Linnuet
TV program du tittade på: Tittar på Boston Tea Party.
Personen du tänkte på: Ja, det är ju Linnéa då eftersom jag kollade vem jag hade ringt senast. Haha.
Bok du läste: Haha. Räknas FASS?
Personen du fick mail av: Det var nog Adlibris.
Personen du fick brev av: Jaa, det var nog med Adlibris eller Lycknis :p
Personen du fick sms av: Angeliqa i min klass.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!