i'm falling in love with your favourite song and i'm gonna sing it all night long, i'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, dance...

Lite bra låtar, väldigt blandat, men vad tusan ;)
Mando Diao – Dance With Somebody - Acoustic

Jay Sean – Down - Candle Light Remix
Kent – Utan dina andetag
Sugababes – Get Sexy
Ke$ha – Take It Off
Jason Derulo – In My Head
Rihanna – Rude Boy - Explicit Version
Miss Li – Ba ba ba


Inte dumt alls att ha långhelg måste jag säga. :) Ska klä på mig något lite mer anständigt än det jag har sovit i snart. Tänkte ta mig ut och hämta mina böcker som har kommit. Det är det bästa jag vet att lägga typ 1200 på två kursböcker. Woho! En kirurgibok och en medicin bok ligger och väntar på att bli hämtade iaf :p Ska nog passa på att sola med när jag ändå är där uppe ;)

Fick hem min klänning igår, var lite rädd att den skulle vara för liten, men det var den inte. Så det känns rätt gött faktiskt ;) Haha. Ska nog eventuellt ha den imorgon kanske. För då är det fest! Jag är kanontaggad! :) Vi ska på sexparty först, haha. Behöver nog slinka ner ett och annat glas vin i ganska hyffsad takt om jag inte bara ska tycka det är pinsamt och sitta där och titta på massa snuskiga saker med massa andra folk. Haha. Men kul blir det nog. Sen blir det utgång iaf. Sliver/Harrys. Vissa står ju på gästlistan, såattdääe. ;)

Ikväll får man gärna umgås med mig om man vill!




p.s det går alltså att klicka på låtarna och spela upp dem om ni har spotify, om ni ni inte förstod det. d.s




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!