i natt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen, jag fick aldrig nån chans.

God möra. Läget då? Haha. Inte skrivit något på ett tag. Jag har inte orkat.. tur att alla mina 100 000 läsare är kvar ändå. I know you love me! JAHA. Haha

I fredags var jag i alla fall i Ekskötet med Linnéa, Mia och Amanda. Vi åt på Keskin's. Kanongott. Sen gick vi en sväng och så åkte vi hem. Jag fick Mia i släptåg hem, jag gillar't! :) Sen kom även Martina. Vi drack lite te och pratade lite. Mysigt.

Igår spontan åkte jag in till Jönköping med Frida och Hanna. Himla trevligt. Sen blev det melodifestivalen med Frida, Amanda och Hanna hemma hos Hanna. Jag är djupt besviken på svenska folket och jag hoppas och tror av hela mitt hjärta att vi inte ens kommer vidare i kvalet. Vi skickade ju seriöst det träligaste låten i hela melodifestivalen! Nä. Salem eller Darin säger jag. Erik hade med gått bra.

Nu ska jag plugga! Det ska bli himla kul.




Kommentarer

Amanda

Jag kommer sitta och hånskratta när vi åker ut! moahaha ;)

20:37:21 / 2010-03-14



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!