i just want you closer. is that alright? baby, let's get closer tonight. grant my last request and just let me hold you. don't shrug your shoulders, lay down beside me.

sure, i can accept that we're going nowhere.
but one last time let's go there. lay down beside me.



Usch, jag har mått illa hur många timmar som helst nu. Det suger.. Yr i huvudet med. Så jag har legat och tyckt synd om mig själv i soffan ett tag nu eftersom ingen annan gör det. Haha. Har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort idag. Mamma ville att jag skulle komma ner och sitta hos henne och plugga, så det gjorde jag. Men min kära mor har en förmåga att prata en hel del, så det blev inte så himla mycket gjort.. Haha. Men jag fick mat och kaffe i alla fall och det är ju inte det sämsta. Gratis är gott när man är fattig student, haha.

Jag längtar sjukt mycket efter sommaren nu! Åh. Tänk när man kan gå med bara ben och utan jacka. Det är ju det bästa som finns. När kan man börja använda vårkläder? Snart väl? Det är ju faktiskt mitten av mars. Ehe.

Nu ska jag titta på Kalla Fakta. Bli lite allmänbildad eller något.




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!