i just miss you, that's all.

Fick göra min frukost i omgångar idag, haha. Blodtrycksfall och blodsockerfall.se. Fick ta fram mackor, lägga mig på golvet med fötter högt, bre mackorna, lägga mig på golvet med fötterna högt, lägga på pålägg, lägga mig på golvet med fötterna högt, hälla upp juice, lägga mig på golvet med fötterna högt, hämta mackorna och juicen och lägga mig i soffan. Så nu har jag halvlegat i soffan och lyckats tvinga i mig båda smörgåsarna och juicen, så nu ska det väl gå bra att stå och gå och sådär snart.. Haha. Ska ligga kvar här ett tag och läsa medicinboken + kirurgiboken. Får sammanfatta skiten senare. Blir alldeles för yr av att sitta upp. Haha.. Det är så äcklig när man blir sådär varm i ansiktet när det svartnar framför ögonen. Det kanske inte ni blir, men jag blir. Haha. Så, nu kan ni ju gärna tycka lite synd om mig. ;)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!