drop it like it's hot.

Kursstart idag, patofysiologi. Är nog en svår kurs, men väldigt intressant. Så det blir kul :)

Jag har fortfarande inte städat som jag skulle ha gjort igår.. bara diskat. Bra jobbat. Så det ska jag göra ikväll har jag tänkt. Men jag ska nog gå och sola en sväng. Det får man göra när det är sånt här väder! Sjukt väder i jkpg idag. Höll på att blåsa bort och när jag kom till skolan så var mitt plattade hår jättelockigt och mascaran var mer under ögonen än på ögonfransarna. Skönt att jag hade med mig sminket i väskan.. brukar inte ha det. Haha.

Råkade visst handla lite i stan med. Två par skor och en skjorta. Och örhängen. Men det ena paret skor var faktiskt nedsatta 100 kr, sen fick jag 10% rabatt på hela köpet och det jag köpte på gina gjorde så att jag har 250 gratis nästa gång. Sen har jag 100 kr på h&m med som jag inte använde. Så egentligen ligger jag på plus. Ehe. Sen ikväll ska jag överväga om jag känner för att köpa kurslitteratur och betala räkningar och så. Inte bestämt mig än ;)


Kommentarer

Hanna

Hanna with the fishlips!

14:29:31 / 2010-03-02

sofia

jaa, men jag gillar't.;)

19:13:33 / 2010-03-02 - http://osofiac.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!