and i'm so sick of love songs, so tired of tears, so done with wishes you were still here.

Vaknade i morse och var helt kallsvettig. Gick upp och skulle duscha, trodde jag. Höll på att tuppa av. Funderade på om jag kanske eventuellt skulle kolla febern och kom fram till att jag ju faktiskt inte kände mig överpigg. 38 hade jag minsann. Sådär lagom käckt klockan 6 på morgonen. Ligger på 36,5 i vanliga fall. Somnade iaf om en stund och sen kom mamma och hämtade mig när hon skjutsat Julia till skolan. Missade två föreläsningar idag.. Men jag har pluggat hemma hela dagen. Så jag har inte jättedåligt samvete, även om tentaångesten börjar smyga sig på nu. 1 april är det dags. Uscha.

Nu ligger jag i alla fall hemma i min soffa. Lovade min kära mor att skicka en temperaturangivelse ikväll med. Haha. Ligger på 38. Synd att jag inte ska på fest ikväll för jävlar vad min vörkd har snurrat idag. Hade blivit en sjukt billig fylla. Jag hoppas att det inte är något långvarigt utan att min kropp bara fick något ryck i natt/idag.

Ikväll är det Grey's. Jag gillar't.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!