vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad, när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt.

vad jag bryr mig om är att se dig gråta, för jag har gråtit och du ringde aldrig.
vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.
vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti,
så som jag gjorde det.


Jag känner mig som en påse sopor ungefär. Fast jag vet att det inte är jag som borde känna mig som det egentligen. Och jag hatar att han får mig att känna mig som en påse sopor ändå. Det är inte jag som har varit en idiot. Men det känns som det. Det är inte bara febern som gör att det gör ont i hela kroppen. Febern är ingenting mot det här.



fan.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!