oh, and the award for the best liar goes to you for making me believe that you could be faithful to me.

and don't tell me your sorry, 'cause you're not.
baby, when i know you're only sorry you got cauhgt.




Ni får ursäkta om det här är lite för mycket information för vissa nu, men jag har seriöst aldrig varit med om så mycket snor som det finns i min näsa nu. Det är helt sjukt. Det tar liksom aldrig slut. Det bästa av allt är att mitt nässpray är slut. Har sovit kanongott i natt. Noooot. Synd att det inte är någon som är intresserad av att köpa snor (eller ja, nån sjuk jävel finns det säkert som vill det). Men i alla fall, hade nån varit intresserad så hade jag ta mig tusan kunnat bli rik. Så mycket snor är det. Feberfri än så länge iaf. Skönt.

Idag ska jag till assjön ihop med min mutti och syskonen, tror jag. Min mor är nog inte uppe ur sängen än så jag vet inte. Det är tråkigt att hon inte är lika morgonpigg som jag, då hade vi kunnat åka så vi var där vid 10 liksom. Det tycker jag är en bra tihow about a round of applause? a standing ovation? but you put on quite a show, really had me going. now it's time to go, curtain's finally closing. that was quite a show, very entertaining. but it's over now, go on and take a bow.d, men icke. Nu blir det 11-12 istället. Men det får väl gå det med. Funderar på att trippa bort till konsum och köpa en korsordstidning. Världens bästa pensionärsnöje! Haha.

Nähä. Ska nog se om inte min mor är vaken snart ändå. Tänkte att hon skulle säga: Kom, lilla gumman, så får du frukost här.


Ska bara snytas ut ett par liter till först.





How about a round of applause? A standing ovation?
But you put on quite a show, really had me going.
Now it's time to go, curtain's finally closing.
That was quite a show, very entertaining.
But it's over now, go on and take a bow.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!