i'd rather hurt than feel nothing at all.

Lady Antebellum – Need You Now


Gud vad de var fina igår Emsa och Matte. Och Amanda sjöng så himla fint med. Dog lite nästan. :) Och Vickan och Daniel va ju himla tjusiga med. Höll på att börja lipa flera gånger igår, haha. Idag ska jag samla krafter att se Daniels tal till Vickan, orkade inte lipa igår så jag valde att inte se det. Haha.

Idag måste jag verkligen städa här hemma. Fattar inte vem det är som kommer hit och stökar ner när jag inte ser. Hemskt trött blir jag. Kanske ska med Martejna till stan en snabbis med. Beroende på hur städningen går. Men ska tvinga mig ur sängen och ta tag i den nu tänkte jag. Snart. Ikväll blir det fika och mys hos Amanda. :)


Åh. Jag blir alldeles varm i hela hjärtat när jag tänker på hur himla bra och fina mina tjejer är. Love them.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!